Cat Food Woman
Two comical parodies on a well-known type of commercial. Ads for cat food show the stinking mess, as always, as delicious salmon feasts dished up lovingly by a nice lady looking as if she has just emerged from a beautician. The cat then attacks like a starving Siberian tiger before lying down contentedly and purring like her boss to the sound of sweet music. That is not always the reality. In Murray's absurd about-turn the contents of the tin are eventually consumed by the treacherous boss herself. Bad Mood Woman takes the same line with sanitary towels. (GjZ)