Necakaj ma uz nikdy
Mockumentary, made for Slovak television about a woman who brought charges against her husband when she left him. In a court case she demanded a huge sum of money as compensation for her suffering and lost years. She won the case. The film caused great unrest in Slovakia; many women wanted to follow her example. Money makes credulous. (GjZ)