Nagasaki Stories
Documentary in which several inhabitants of Nagasaki tell their personal stories. More than fifty years after the atom bomb, the film uses reminiscences, photos and old family films to map out the history of Nagasaki and make the full scale of the catastrophe tangible, even if it is in fact unmentionable and literally unimaginable.