EVIL and POP Culture
The anarchistic-artistic collective of Cane CapoVolto goes further than fake; they embark on an unashamed and satanical investigation of plagiarism. This cynical-ironic mockumentary shows almost undamaged material of the pop phenomenon Elvis Presley, ABBA and Take That, but the minor additions have major effects. (GjZ) (See also Basic Autopsy in the main programme.)