I have graduated
I have Graduated! is about the last group of students who were involved in events leading up to 4 June 1989. This group graduated in 1992. The film shows life on campus and especially the more exciting side of it: love, sex and studying abroad. The students also talk about their experiences on 4 June and the effect it has had on them. By confronting the thoughts and feelings of the young students with everyday life in contemporary Chinese society, the film paints an eloquent picture of their unique lifestyle.The SWYC interviewed several dozen students from more than ten universities and colleges in Peking. The group faced great difficulties and risks in making the film, but in the end they managed to complete their documentary.