Wanna Get In On It?
Two dancers dance or rehearse, a woman watches and tries to attract their attention with a carefully chosen pose. After a while, she tries to imitate a 'turn'. A second woman is present. The first woman tries to penetrate the world of the dancers; the camera tries to penetrate the second woman's world. By walking away, looking back and emphatically concentrating on something out of shot, she tries to shake the camera off.