Het is 1997 en de Interpol-agenten No (Esther Garrel) en Chase (Alex Zhang Hungtai, van de band Dirty Beaches) zijn in Mexico om de mysterieuze dood van een koraalsmokkelaar te onderzoeken. De zaak voert de agenten naar vreemde, tropische streken en ze raken verzeild in een mogelijke internationale samenzwering, waar een ongepast sexy koraalonderzoeker en twee wellness-minnende stagiairs bij betrokken zijn. Voeg daar lezingen over neuropsychologie en de absolute waarheden van Plato aan toe, een paranormaal koraalriffennetwerk, een wijnproeverij a.k.a. verkapte teambuildingsoefening voor een utopisch basketbalteam en een onverklaarbaar onzichtbare collega. Ondertussen stijgt de temperatuur van de professionele maar warme platonische relatie tussen de agenten tot het kookpunt.
IFFR’s cultfavorieten Lev Kalman en Whitney Horn (L For Leisure, 2014; Blondes in the Jungle, 2010) zijn terug met hun meest ambitieuze en schitterendste werk tot nu toe, waarin ze wederom samenwerken met de veelzijdige synth-muzikanten John Atkinson en Excepter. De film bestaat uit zeven hoofdstukken – elk met aparte credits – en bevat 16mm-beelden van lichtgevende zeedieren, zonnige stranden en rondtollende hotties waardoor dit dromerige moordmysterie oogt als een door Maya Deren geregisseerde aflevering van Baywatch Nights.