We Will Meet in 1972 – In Dark and in Light
Televisiedocumentaire over mijnwerkers. De realiteit van hun werk staat tegenover het beeld dat de overheid van hen heeft. Het verhaal dat door deze echte mensen zelf verteld wordt, vormt een scherp contrast met de manier waarop ambtenaren over hen spreken.