– arc
Aan de kosmos toegewijd portret van het geweldige Sun Ra Arkestra onder leiding van Marshall Allen tijdens een optreden in het Victoria Theatre in San Francisco op 3 augustus 2013.
Live projectorperformance die reflecteert op de onzichtbare krachten van resonantie en magnetisme om ons heen.