Labour of Love – The Housewife
Blik op de bergen werk die huisvrouwen wereldwijd elke dag verzetten. Historisch gezien een opmerkelijke film met een feministisch tintje omdat het werk dat vrouwen voor het welzijn van hun gezin uitvoeren wordt gezien als iets met een economische waarde en niet als een stereotiepe, gendergebonden plicht.