Baba
Baba is een zesjarige jongen met een bijzondere gave. Thuis, waar de harmonie ver te zoeken is, vindt hij weinig troost. Om zich af te schermen van een wereld die hij niet begrijpt teleporteert hij zichzelf naar kalmte. Een zeer gelaagd verhaal over de gevolgen van misbruik in al zijn facetten en de veerkracht van de kinderlijke verbeelding.