Een groep computer hackers ontsnapt aan hun dodelijke werk in een coltanmijn en sticht een gemeenschap in de heuvels van Burundi. Stralend middelpunt is de interseks wegloper Neptune. Met hun hogere bewustzijn hacken zij het internet en laten de wereld weten dat er iets moet veranderen aan de grondstoffenindustrie waar de productie van iPhones en computers zo afhankelijk van is. In puntige raps over stuwende beats roepen de rebellen op tot de inzet van technologie om de mensheid te bevrijden van hokjesdenken en onderdrukking.
Deze Afrofuturistische punkmusical komt uit de koker van multitalent Saul Williams en borduurt voort op zijn rapalbum MartyrLoserKing. Hij regisseerde de film samen met de Rwandese actrice en toneelschrijfster Anisia Uzeyman. Met low budget middelen en maximale verbeeldingskracht zetten zij een theatrale setting neer waarin droom en realiteit elkaar afwisselen, en tijd en gender fluïde fenomenen zijn. Deze film heeft alles in zich om uit te groeien tot cultklassieker.