Vluchten of blijven? In het Port-au-Prince van student Freda laait het geweld op. Vrouwelijk perspectief op de Haïtiaanse politiek.
Impressionistisch drama over lotgevallen van een Amerikaans gezin, bezien door een in de jaren 80 geboren, enig kind.