You Can’t Automate Me
Voordat containerschepen de haven verlaten, maken sjorders de containers met zware stalen stangen vast. Zij zijn de laatsten in de havens die zulk gevaarlijk werk verrichten. In een even fysieke filmtaal vertellen hun lichamen ieder een eigen verhaal, van treuren om een verongelukte collega tot het leven in beweging houden.