Wat gebeurt er binnen in een pokébal met tijd en ruimte? Dit is een van de vele vragen waar een door amfetamine gedreven voice-over zich over buigt. Door keer op keer in te zoomen op een multifunctionele woontoren zien we steeds bizardere tableaus van het moderne gezinsleven. Een Pikachu van papier-maché staart in de verte en weet alle antwoorden.