Klankvorm ontwikkelde SVNSCRNS, een kinetische licht- en geluidsinstallatie met zeven roterende beeldschermen en speakers. Voor deze expositie in V2_ maakte Macular een compositie gebaseerd op lijnstructuren en geluidsvisualisatie. Het Macular-collectief heeft een gedeelde interesse in kunst, wetenschap, technologie en perceptie.