'Deze filmstroken bevatten de blauwdruk van een gebeurtenis doordat er met lichtflitsen op werd geschreven terwijl ze door de kamer werden gespannen, of doordat er op geflitst werd terwijl ze door de projectie opening passeerden of werden afgeplakt of verbleekt op een tafelblad. De interferentie die ze creëren als onderdeel van projectieve scenario’s geeft aanleiding tot dimensionele beelden die afhankelijk zijn van de ruimte die voorhanden is.' (Bruce McClure)