'Film is onverschillig materiaal dat dubbel gelegd kan worden in de projector. Emulsie, verdeeld aan de poort, overtroeft het licht van de lamp in een schaduw in de vorm van de vensterkader. Op het scherm wordt een Punch en Judy nummer opgevoerd en wordt de emulsie tot nederigheid geklopt op het deuntje van het optisch geluid dat in de geest van het publiek synchroon klinkt. Met elke omwenteling wordt de loop gemarkeerd door tijdelijke houdingen die te situeren zijn tussen de zich cyclisch herhalende gestaltes.' (Bruce McClure)