'Als enige te midden van al het cameraloze werk is dit een verzameling inleidende super8-beelden met materiaal dat twee decennia later is gefilmd. De filmstroken, met animaties die op verschillende snelheden gemaakt zijn door projectieapparatuur van dit formaat, worden getemd op een scherm dat is aangepast voor de huiskamer en bekeken in een vergelijking van grootte.' (Bruce McClure)