'Drievoudige projectiewerken uit de Pie Pelicane Jesu Domine-reeks (2008-2011). Filmopnames van een dertiger jaren documentaire die de spot drijft met het ornitologisch leven in de noorderlijke breedtegraden, raken in nesten door rotaties; loops van emulsie vol patronen die de natuur een wederdienst bewijzen door onze gedragingen dimensioneel te herschikken.' (Bruce McClure)