'Viervoudige 16mm projectie werken uit de Crib and Sift-reeks (2001-2004). Film oriënteringen and combinaties voor filmprints die van het originele “Ink Sneeze” materiaal afkomstig zijn worden heropgevoerd op geprepareerde projectoren die aan deze toevallige samenloop van omstandigheden een zekere gratie verlenen.' (Bruce McClure)