'Een aanloopstrook, verkocht als filmmateriaal zonder of met beeld, heeft een prozaïsche functie: de operateur helpen bij het inleggen van een film. In dit programma wordt film, als een symbolische aanloopstrook, gebruikt om een aanleiding te hebben om van de projector te genieten.' (Bruce McClure)