Windows 4:3
Met een onderzoekende en poëtische blik beziet de maker de oude Indiase wereldstad Calcutta, waarbij zijn oog valt op bijzondere plekken, gebouwen en vormen. Een mijmerende, filmische ode aan het leven dat de werkelijkheid ontglipt en alleen nog in het het geheugen van de mensen staat gegrift.