Shibuya – Tokyo
Dit vervolg op Tokyo - Ebisu toont het uitzicht vanuit twintig stationsuitgangen van de Yamanote-metrolijn van Shibuya naar Tokio, met de klok mee. De beelden, tot stand gekomen door afmaskeringtechnieken en meerdere belichtingen van hetzelfde filmbeeld, tonen mensen en voertuigen op straat, met de stationsborden als achtergrond.