De 62-jarige Chaim Lubelski woont samen met zijn 95-jarige moeder - twee energieke, geestige mensen - in een tweekamerappartement in een joods bejaardentehuis. De Holocaust is hun dagelijkse metgezel. Voorfilm bij Europa, East.