10,000 Copyrighted Images
De film is geheel opgebouwd uit willekeurige beelden die verzameld zijn met zoekmachines en telkens maar één beeldje lang getoond worden. Ondanks de snelheid van 25 beeldjes per seconde heeft het pulserende ritme een vreemd hypnotisch effect. Deze oefening in copyrightschending op topsnelheid balanceert tussen de logica van intellectueel eigendom en de grenzen van de menselijke waarneming.