Met behulp van een set elementaire instructies is een zelfsturend netwerk van algoritmische processen geprogrammeerd dat ruimtelijk beeld en geluid produceert. Het resultaat is een non-referentiële wereld waarin een intens beroep wordt gedaan op oog en oor; een verkenningstocht langs de grenzen van de menselijke perceptie.