Cuidado’ Light
Edson Barrus is een Braziliaanse kunstenaar die in Parijs en Sao Paulo woont en die veel films maakt met fototoestel, gsm en mini-dv. De afgelopen vijf jaar heeft hij ongeveer zestig films van uiteenlopende lengte gemaakt. Zijn werk behandelt thema’s die betrekking hebben op de filmkunst. Tevens bestudeert hij de fascinatie van filmmakers met ‘het beeld.’ Deze film is fake, een reactie op de films The Flicker en Attention: Light.