In de megastad São Paulo, met zijn achttien miljoen inwoners, is overleven een kwestie van behendig omspringen met de regels - in alle lagen van de bevolking. Deze betrokken documentaire belicht een levensstijl die ver weg en in de toekomst lijkt, maar die dagelijkse realiteit is.