Stand 4:18
Nederland is veranderd onder invloed van de nog grotere wereldmacht die de Verenigde Staten zijn geworden. De meerderheid van de bevolking heet 'Rhythm Slaves'. Maar er is ook verzet: een handvol individuen die zich niet door het systeem laten beïnvloeden.