Rome, gefilmd vanuit een helicopter, wordt omgevormd tot een stad die nooit eerder is gezien: een tijdelijke installatie waar centrum en buitenwijken, structuur en infrastructuur, van bovenaf gezien op een enorm schaalmodel lijken. Een reis van kennis en ontdekking waarin hiërarchische verhoudingen, wat betreft formaat en belang, op originele wijze worden verbeeld.