S*CKMYP slorpt de toeschouwer op in een digitale splinterwereld met de stem van Peter Verhelst en Köhns elektronische soundscapes als gids. In een caleidoscopisch labyrint van trillende lichamen en muterende gebouwen dwalen mannen en vrouwen hopeloos rond tot ze opgeslokt worden door een gapende leegte. De film is een ijlende koortsdroom, de buit van een nachtelijke rooftocht langs boerderettes en verkavelingen, waarbij de gestolen dromen, angsten en gedachten van de nietsvermoedende bewoners versmolten worden tot een indrukwekkend beeld- en klankuniversum.