Dago Cassandra – Tales from the Gutter
Kijk uit voor Dago Cassandra - een demon zit op zijn hielen. Er begint twijfel in te sluipen en zijn geweten begint scheurtjes te vertonen. Twintig jaar lang accepteerde hij alleen maar opdrachten van Magere Hein, maar zijn laatste opdracht...