Een gezin in de Franse alpen. Vader Odysseus wil de Grand Prix op televisie zien, moeder Helena de film 'Beautiful' en zoon Alexander een rockconcert. Gevechten over de programma's, een bezoek van de buurman en dan... sneeuw op de diverse televisies.