Vincent van Go-Go
Op het impressionisme en pop-art geïnspireerde surrealistische animatiefilm over angst voor oorlog, industriële overontwikkeling en vele andere beschavingsneuroses. Een kleurrijke tegenhanger van Clay & Nordhoffs waarschijnlijk oudere Hands Up Mr. Rasnichi, die kennelijk zelden is vertoond en zelfs niet vermeld wordt in hun momenteel te raadplegen filmografieën. Een ware ontdekking.