Veronica
Dynamisch portret van de metropool São Paulo en van de activistische schoonmaker Veronica Oliveira in haar aan gentrificatie onderhevige wijk. Vanuit historisch perspectief wordt schoonmaakwerk vaak geassocieerd met slavernij. Haar project Faxina Boa strijdt voor een positieve en respectvolle benadering van het werk.