Unrendered Road
Wij krijgen de wereld voorgeschoteld via het prisma van schijnbaar neutrale, digitale apps van techreuzen. Unrendered Road volgt de weg tussen Jeruzalem en Jericho, een reis die niet te vinden is op Google Maps. Via conflicterende waarnemingen worden er vraagtekens geplaatst bij de betrouwbaarheid van bestaande kennissystemen.