The Trees
De aandacht van Bashir gaat meer uit naar de zieke olijfbomen dan naar zijn vaders begrafenis en de bijbehorende rituelen, tot ergernis van zijn familie. De natuur brengt uiteindelijk een moment van bezinning. Zwarte humor, mededogen en lichte verwondering smelten naadloos samen in deze liefdevolle film.