Neck ‘n’ Neck
In 2018 meldden zelfs media die doorgaans niet geïnteresseerd zijn in filmhistorische opgravingen een sensationele vondst: een privéverzamelaar in Japan identificeerde een van zijn bezittingen als een ingekorte versie van een verloren gewaande vroege Disneyfilm. Kobe Planet Film Archive restaureerde de film, met steun van IFFR.