Een experimentele kijk op een realiteit die maandelijks wordt verstoord door de emotionele rollercoaster van PMS (premenstrueel syndroom).
Terwijl een kunstacademie onderworpen wordt aan een cultuur van bewaking en regelgeving, bevrijden kleine daden van verzet de creatieve geest.