Lata
Innemend portret van een jonge werknemer in een appartementencomplex in Mumbai. De vele interacties die ze waarneemt, schetsen zowel de zichtbare als onzichtbare sociale verhoudingen waarmee ze dagelijks te maken krijgt. Een vrij moment gebruikt ze om haar Engels bij te spijkeren.