Hotele Lerallaneng
Twee verhaallijnen van artiesten in lockdown doorkruisen elkaar in dit Zuid-Afrikaanse drama over creativiteit, mindfulness en welzijn. Jabu is een ambitieuze maar door demonen geplaagde auteur, die een plek in de jury van een filmfestival in Johannesburg accepteert om dichter bij zijn jonge zoon te kunnen zijn. Hij is al maanden clean en klust bij in het schrijfteam van de meest populaire Zuid-Afrikaanse soap. Dit alles zodat hij de vader kan zijn die hij voorheen niet was. Roxanne is een internationaal doorbrekend filmmaker, worstelend met een ongewenste zwangerschap die in Zuid-Afrika niet legaal beëindigd mag worden.
Beide creatievelingen zitten door de coronapandemie plotsklaps vast in een kritieke fase van hun leven. De in Johannesburg opgegroeide regisseur, scenarist en acteur Charlie Vundla maakt van dit ingetogen drama een reflectie op deze tijden van relatieve stagnatie. Hij gaat daarmee op zoek naar de meest oprechte uitingen van de diepste gevoelens en onzekerheden.