Home Sweet Home
Wat is een probaat middel tegen paniek, wantrouwen en manipulatie tijdens de pandemie? De Congolese regisseur, geluidsontwerper en muzikant Franck Moka heeft een antwoord: menselijkheid. In Home Sweet Home verwerkt hij persoonlijke en collectieve ervaringen tot trefzekere en bemoedigende beats en songteksten.