Ella i jo
Queralt (56) en haar dochter Gemma (23) hebben hetzelfde beroep en zijn beiden toegewijd kunstenaar. Ze wonen ver van elkaar en gaan door verschillende levensfasen heen, maar toch weten de vrouwen hun band te behouden. Visuele overpeinzing over toewijding en focus, in de kunst maar ook in familiebanden.