Bare Bones
Kunstenaar Meryem Lahlou bevraagt onze waarden en legt onze angsten bloot in een vijandige omgeving waar mensen niet te onderscheiden zijn. Deze plekken dwingen tot voortdurende reflectie. Met ruimtelijk ontwerp creëert ze een indrukwekkende animatiefilm over het wezen van identiteit en de menselijke interactie met de omgeving.