Aasivissuit
Twee parkwachters op expeditie in West-Groenland wisselen oude wijsheden en nieuwe kennis uit over het land. Hoe vruchtbaar sediment uit Groenland wordt gebruikt om uitgeputte grond in het buitenland te bemesten of microben zich hebben aangepast om met vervuiling om te gaan. Zij laten ons kennismaken met het snel veranderende landschap.