À la recherche d’Aline
Regisseur Balde keert terug naar Senegal voor dit eerbetoon aan lokale heldin Aline Sitoe Diatta, via re-enactments en interviews met bewoners. Naadloos gaan fictie en documentaire in elkaar over. Ze graaft haar eigen wortels op en toont vanuit verschillende invalshoeken het leven van een vrouw die nog altijd inspireert.