Wind Music
Naar Mieko Shiomi, Wind Music, Fluxversion I, 1963: Bladmuziek wordt van de standaard geblazen door een sterke blazer in de coulissen, terwijl het orkest de bladen tegen probeert te houden. (AV-arkki)