While I Was Waiting
Een muzikaal object verandert langzaam en komt precies een uur later weer in zijn oorspronkelijke staat terug. De geluidsinstallatie wordt keer op keer herhaald en bespiegelt op noties als wachten, verwachting en verbeelding. Deze 'procesmuziek'-compositie maakt deel uit van een onderzoek naar transdisciplinariteit en muziek in openbare ruimten.