Gebaseerd op een waargebeurd incident in 2019 waarbij een beruchte Hongkongse pro-Peking politicus openlijk zijn nauwe banden toonde met criminelen die vreedzame demonstranten aanvielen. Wongs geraffineerde, compacte drama is meer dan agitprop, en worstelt met problemen en spanningen in de beweging. De verkiezingen in deze film zijn ook vastgelegd in Memories to Choke On, Drinks to Wash Them Down.